Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers






به وبلاگ «خاطرات آيسان خانم» خوش اومديد.





۱۳۸۹ اسفند ۶, جمعه

پاني و ساني

آيسان بالاخره به آرزوش رسيد و دو تا توله سگ هديه گرفت. يه دختر به اسم پاني و يه پس به اسم ساني از نژاد سالوكي (تازي ايراني)
من كه اصلا از سگ خوشم نمي ياد ولي تسليم پدر و دختر شدم....

برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام:  DSC00378.JPG
مشاهده: 3
حجم:  19.4 کیلو بایت

چند روز پيش از محل كارم به دخترم آيسان زنگ زدم و ازش پرسيدم : "دخترم داري چيكار ميكني؟"
گفت: ماماني دارم با سگهام بازي مي كنم خيلي خيلي دوسشون دارم
گفتم: چند تا دوسشون داري؟
گفت: 20 تا دوسشون دارم
گفتم: من رو چند تا دوست داري؟
گفت: 19 تا، يه ذره از سگها كمتر
گفتم: چرا منو كمتر دوست داري؟
گفت: آخه تو الان پيش من نيستي... خوب باشه ....ناراحت نشو .... تو رو 20 تا دوست دارم اونا رو 19 تا ...

برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام:  DSC01279.jpg
مشاهده: 3
حجم:  34.8 کیلو بایت

هیچ نظری موجود نیست: