Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers






به وبلاگ «خاطرات آيسان خانم» خوش اومديد.





۱۳۸۹ بهمن ۷, پنجشنبه

از دست اين Farsi 1

معمولا روزهاي پنج شنبه خودم ميرم مدرسه دنبالش
امروز هم سر ظهر با خاله آني رفتيم دم در مدرسه، دنبال آيساني

به محض اينكه تو ماشين نشست گفت: ماماني بريم خونه مادر جون دلم براش تنگ شده
گفتم: نمي شه عزيزم مگه تو ديروز خونه مادرجون نبودي؟!!

خلاصه هي نق نق كرد و گفت بريم اونجا تا بعد از ساعت 3 هم اونجا باشيم
گفتم: فردا ناهار  ميريم خونشون

گفت: همين الان بريم .........هه هه هه ..... اصلا چرا تو فارسي بان (به شبكه Farsi 1 ميگه) رو پاك كردي؟ من مي خوام فيلم «عروسك پارچه‌اي» رو ببينم هه هه هه هه  ساعت 3 خونه مادر جون شروع ميشه ....   از دست تو

بله.... آيسان خانم دلش براي شبكه فارسي وان تنگ شده!!!

۲ نظر:

شادمهر گفت...

يه مدت "من و تو" ببينه (خصوصا بفرماييد شام) فارسي وان از سرش مي افته!

مليحه گفت...

يه زماني مي گفتم اگه داريا ساسي مانكن گوش بده خودكشي مي كنم اما چنان بچه ها با پنبه سر مي برند كه آدم نمي فهمه
با پيشنهاد شادمهر موافقم